Bioterapia w chorobach układu krążenia

W dzisiejszych czasach czujemy wielki lęk przed chorobami nowotworowymi, a tymczasem w ujęciu statystycznym o wiele bardziej jesteśmy narażeni na choroby układu sercowo-naczyniowego. To właśnie ta grupa schorzeń jest główną przyczyną zgonów w Polsce (w szeregu przypadków przedwczesnych!), a także przyczyną niedyspozycji ludzi starszych. Nie powinniśmy ich ignorować! Niestety, zbyt często udajemy, ze nie zauważamy niepokojących sygnałów, a przecież skutki naszej niefrasobliwości mogą się źle skończyć.

zdrowie

Autor: Centrum Naturhouse
Źródło: Centrum Naturhouse
Nawet przy wysokim ciśnieniu pacjent może nie odczuwać żadnych niepokojących objawów. Choroba ciśnieniowa jest określane mianem „cichego zabójcy”, ponieważ na pozór nie przypomina o sobie, a w rzeczywistości jest niczym bomba zegarowa. Da się zauważyć, iż, coraz częściej osoby cierpiące na choroby układu krążenia, np. miażdżycę naczyń krwionośnych, korzystają z wszelkich odmian medycyny niekonwencjonalnej, w tym bioenergoterapii. Czym zajmuje się bioterapia?
Bioterapia z jest uznaną formą uzdrawiania. Bioterapeuta wykrywa miejsca zaburzeń energetycznych w ciele chorego, odblokowuje kanały energetyczne w organizmie człowieka i ładuje pozytywną energią płynącą z jego dłoni miejsca, gdzie jej brakuje. Po spotkaniach ustępują dolegliwości związane z niewydolnością krążenia, wyrównuje się ciśnienie krwi, ustępują duszności czy arytmia. Poprawia się stan psychiczny oraz fizyczny. Medycyna naturalna od zawsze uważała nas za integralną całość składającą się z umysłu, psychiki i ciała. Z tego względu pacjenci, coraz częściej decydują się na korzystanie z tej formy leczenia.

zdrowie

Autor: istockphoto.com
Źródło: istockphoto.com
przeciwdziałając chorobom układu krążenia, trzeba przede wszystkim kontrolować masę ciała. Zrezygnujmy z potraw smażonych i kalorycznych.

Jeżeli chcesz poznać następne informacje na opublikowany tutaj temat, zobacz tekst (https://rehabi-rehabi.pl/), a niewątpliwie on także okaże się dla Ciebie wyjątkowy.

Zastąpmy je warzywami, owocami, nabiałem i chudym mięsem. Sporym wyzwaniem okazuje się dla nas zwiększenie aktywności fizycznej, co zwykle tłumaczymy brakiem czasu. Wystarczy jednak 30 minut ćwiczeń 2 razy w tygodniu, by stosunkowo szybko zauważyć znaczną poprawę kondycji fizycznej.

Comments are closed.