Internet w dzisiejszych czasach jest niezastąpiony w każdym miejscu? Jakie są tego największe zalety?

Nasza rzeczywistości są przepełnione mobile i social mediami. Tworząc organizacje, którą codziennie mogą odwiedzać ludzie – tak samo wielkie sklepy, jak i malutkie kawiarnie – musimy mieć świadomość, że chcą oni być cały czas on-line. Dostęp do sieci daje im więc szansę sprawdzenia wiadomości zarówno prywatnych, jak i służbowych. Warto zatem dawać im szansę wykorzystania z darmowego dojścia do Internetu – może tak naprawdę dzięki tego rodzaju akcjom będą oni wybierać właśnie nasz lokal.

restauracja
Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

Zostając mądrym właścicielem, nie sposób nie zauważyć, jakie możliwości daje dostęp do sieci dla klientów i związany z nim WiFi marketing. WiFi marketing ma szansę zostać wykorzystany dla celów firmy – by np. przekazać swoim klientom informacje marketingowe. Jest to nowoczesne rozwiązanie marketingowe, które bez wątpienia zwrócone jest do przedsiębiorstw, które oferują własnym klientom dostęp do sieci. WiFi marketing może działać bardzo prosto. Nabywca który przychodzi do naszego sklepu łączy się z siecią WiFi. Logowanie może nastąpić przy pomocy Facebooka, dzięki czemu można dostać dostęp do dostępnej sieci. W chwili logowania się do sieci klient widzi pokazywaną przez nasz lokal reklamę. Kolejno tworzona jest baza klientów, dzięki czemu możliwy jest kontakt z nimi i wysyłanie im informacji o najnowszych rzeczach w lokalu albo sklepie. WiFi marketing jest jeszcze mało docenioną metodą, jednak trochę rozpoczyna się to zmieniać. Znacznie częściej sklepów, lokali albo restauracji.

wifi marketing
Autor: kennejima
Źródło: http://www.flickr.com

Najważniejszymi korzyściami, które niesie za sobą stosowanie WiFi marketingu to po pierwsze, branding. Ponadto może dać on możliwość kierowania klientów do naszej strony startowej, aplikacji mobilnej lub również prosto na fan paga na Facebooku. WiFi marketing może dawać też okazje kierowania informacji marketingowych bezpośrednio realnie. Ponadto daje szansę zebrania danych kontaktowych do klientów, logujących się na dostępną sieć internetową. Najwspanialszym punktem jest jednak możliwość kontaktu z konsumentem już po opuszczeniu przez niego naszego lokalu – jest to tak zwany remarketing, wiadomości na Facebooku lub poprzez informację e-mail.

Comments are closed.