Internet w dzisiejszych czasach jest niezastąpiony w każdym miejscu? Jakie są tego największe zalety?

Zostając mądrym właścicielem, nie sposób nie zauważyć, jakie możliwości daje dostęp do sieci dla klientów i związany z nim WiFi marketing. WiFi marketing ma szansę zostać wykorzystany dla celów firmy – by np. przekazać swoim klientom informacje marketingowe. Jest to nowoczesne rozwiązanie marketingowe, które bez wątpienia zwrócone jest do przedsiębiorstw, które oferują własnym klientom dostęp do sieci. WiFi marketing może działać bardzo prosto. Nabywca który przychodzi do naszego sklepu łączy się z siecią WiFi. Logowanie może nastąpić przy pomocy Facebooka, dzięki czemu można dostać dostęp do dostępnej sieci. W chwili logowania się do sieci klient widzi pokazywaną przez nasz lokal (pizza katowice) reklamę. Kolejno tworzona jest baza klientów, dzięki czemu możliwy jest kontakt z nimi i wysyłanie im informacji o najnowszych rzeczach w lokalu albo sklepie. WiFi marketing jest jeszcze mało docenioną metodą, jednak trochę rozpoczyna się to zmieniać. Znacznie częściej sklepów, lokali albo restauracji.

Najważniejszymi korzyściami, które niesie za sobą stosowanie WiFi marketingu to po pierwsze, branding. Ponadto może dać on możliwość kierowania klientów do naszej strony startowej, aplikacji mobilnej lub również prosto na fan paga na Facebooku. WiFi marketing może dawać też okazje kierowania informacji marketingowych bezpośrednio realnie. Ponadto daje szansę zebrania danych kontaktowych do klientów, logujących się na dostępną sieć internetową.
Te intrygujące treści mają swoją kontynuację. Chcesz ją poznać? Więc idź do strony cava wino i tam rozkoszuj się nowymi tematami.
Najwspanialszym punktem jest jednak możliwość kontaktu z konsumentem już po opuszczeniu przez niego naszego lokalu – jest to tak zwany remarketing, wiadomości na Facebooku lub poprzez informację e-mail.