Jak się wypromować? Czy tylko w sieci czy dobrze korzystać z reklamy zewnętrznej? Na pewno warto tak próbować

Obecnie faktycznie trudno się wypromować. Jaki jest główny powód takiej sytuacji? Wydaję się, że jest tak przede wszystkim przez dużą dostępność różnorodnych produktów i związaną z tym promocją.

billboard
Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Z tego względu niezwykle trudno przebić się ze swoim przekazem, zwłaszcza, iż wiele firm stosuje podobne środki. Największa ilość firm korzysta z promocji w internecie, jednakże jak się okazuje nie powinniśmy przesadzać. Gdyż cały budżet przeniesiony na działania w sieci to może być zbyt dużo, warto jednakże skupić się na reklamie zewnętrznej. Outdoor to zazwyczaj reklama eksponowana w przestrzeni miejskiej i pozamiejskiej (na przykład: wejdź na stronę www|dailymotion.com/video/xs05z7_reklama-tesco-szamotuly-tel-782-666-777_lifestyle|link do www).

Jest prezentowana na specjalnie do tego celu wybranych nośnikach reklamowych, a więc są to billboardy, tablice reklamowe, citylighty, słupy ogłoszeniowe. Są również umieszczone na nośnikach, przykładowo na przystankach autobusowych lub kioskach. nietuzinkowe pomysły w tego typu reklamie to reklama ambientowa,przykładowo oklejanie budynków czy reklama charakteryzująca się wielkim formatem, przy pomocy form trójwymiarowych (reklama na świdnickim tesco). Outdoor to działania reklamowe, tak zwane ATL, czyli Above The line. Są to reklamy tworzone poprzez

reklama zewnętrzna
Autor: Mikey
Źródło: http://www.flickr.com

ogólnodostępne środki masowego przekazu.

W opozycji od innych mediów, takich jak prasa czy programy telewizyjne, outdoor pokazuje jedynie sedno reklamy. najpopularniejsze nośniki reklamy działającej na zewnątrz, to billboardy, citylight, reklama pneumatyczna i reklama wielkoformatowa. Billboard to dośćmodna nazwa wielkoformatowych tablic, które są stosowane do prezentowania plakatów reklamowych. tego typu reklamy najczęściej można zauważyć przy drodze poza miastami. zazwyczaj widziane są oświetlone, by zagwarantować odpowiednią widoczność plakatu w czasie nocy. zwykle spotykane wymiary to 6×3, czyli tak zwany cityboard.

Citylight to panel reklamowy o wymiarach 1,20 x 1,80 m. Taki plakat umieszczony jest za szybą wykonaną z tworzywa, jest też wyposażony w oświetlenie. umieszcza się go w wiatach przystankowych, na latarniach, może być też wolno stojący. Reklama pneumatyczna to reklama dmuchana. Jest niezwykle szybki w montażu i łatwa w przewożeniu. Lekki i skuteczny, stosowany na wielu imprezach plenerowych, eksponowany przez krótki okres. Reklama wielkoformatowa jest bezpośrednio na ścianach budynków lub w czasie remontu budynku na rusztowaniu. zrobione z siatki winylówek, backlightu, który przepuszcza światło. Mogą być też wykonane z pełnego winylu.

Comments are closed.