Profilaktyka chorób krążenia Zobacz rady naszych ekspertów

W dzisiejszych czasach czujemy wielki strach przed zachorowaniem na raka, zaś w ujęciu statystycznym o wiele bardziej grożą nam choroby układu krążenia.

To właśnie ta grupa schorzeń jest najczęstszą przyczyną zgonów w kraju (wielokrotnie przedwczesnych!), a także powodem niepełnosprawności seniorów. Nie można ich bagatelizować! Cóż, zbyt często lekceważymy pierwsze objawy chorobowe, jakbyśmy nie rozumieli, że skutki naszej niefrasobliwości mogą być bardzo smutne.

Nawet przy wysokim ciśnieniu chory może nie odczuwać żadnych niepokojących objawów. Wiadomość o takiej nieleczonej osobie przekazywana jest jako wydarzenie, kiedy zdiagnozuje się u niej na przykład udar czy zawał.

leki

Autor: Marc Majcher
Źródło: http://www.flickr.com

Nadciśnienie tętnicze bywa określane mianem „cichego zabójcy”, gdyż z pozoru nie przypomina o sobie, a w rzeczywistości jest niczym bomba zegarowa. Z drugiej strony jest to choroba dosyć nietrudna do rozpoznania, a sam pacjent jest w stanie doskonale monitorować przebieg jej leczenia, samemu dokonując pomiaru ciśnienia.>>>: Chcesz kupić sprawdzone leki jak np. tran z rekina? Wejdź tutaj.

przeciwdziałając chorobom układu krążenia, trzeba przede wszystkim mieć kontrolę nad kilogramami. Zrezygnujmy z potraw smażonych i ciężkich. Zastąpmy je warzywami, owocami, nabiałem oraz chudym mięsem.

Dzięki tak skomponowanemu menu nasycimy swój organizm, zapomnimy o podjadaniu w ciągu dnia, a co za tym idzie zakończą się nasze nocne wycieczki do lodówki.

Sprawdź to, co opublikowano . Dotyczy on pokrewnej kwestii co ta przedstawiona w tym artykule, zatem na pewno bardzo Cię zaciekawi.

Propozycją na smakowity, i nieskomplikowany obiad mogą być sałatki. W zależności od wartości odżywczych i gustu kulinarnego możemy dowolnie dobierać składniki. Soczyste kawałki grillowanej piersi z kurczaka lub sery nadadzą jej bardziej wyrazisty smak.Regularnie ćwiczmy.

Cały czas nie takie proste okazuje się dla nas zwiększenie aktywności fizycznej, co najczęściej tłumaczymy brakiem czasu. Wystarczy jednak 30 minut ruchu 2 razy w ciągu tygodnia, aby stosunkowo szybko zachować zdrowie.

Unikajmy stresu, używek oraz zapewnijmy organizmowi odpowiednią suplementację.

Czy omawiany tekst jest według Ciebie interesujący? Jeżeli tak, to kliknij też na pomocne informacje, które okażą się nieprawdopodobnie użyteczne.

Rynek suplementów diety ma się całkiem dobrze – prawdopodobnie za sprawą rosnącej świadomości społeczeństwa, które dostrzega konieczność samodzielnego dbania o zdrowie.

Więcej: .

Comments are closed.