Trening to nie tylko wysiłek. Sprawdź co radzą nasi eksperci

Czasem ludziom wydaje się, że na trening składają się tylko i wyłącznie pływanie, a to co spożywamy oraz o której nie ma większego wpływu na efekty, jakie zaczniemy zauważać. Niejednokrotnie wręcz nawet niektórzy uważają, iż im mniej się spożywa, tym lepsze efekty się osiągnie, lecz jak to udowadniają częste statystyki, wcale to nie jest prawda. Dlatego właśnie nim dojdziemy do treningów, powinniśmy przeznaczyć trochę czasu na to, by dowiedzieć się, nie tylko jak ćwiczyć, lecz także oraz w jaki sposób się odżywiać.

Białko to ważny element naszego ciała

zdrowe jedzenie

Autor: andrechinn
Źródło: http://www.flickr.com

Wielu sportowców i amatorów, którzy uprawiają sport, stawia sobie pytanie, kiedy jecie białko – przed czy po bieganiu. Większość opracowanych odpowiedzi oznajmia nam, iż najwspanialej kiedy zjemy je około dwóch godzin przed treningiem, jednak musi to być białko sojowe, mleczne albo jajeczne, ponieważ to ono najlepiej się przyjmuje oraz równocześnie także gwarantuje nam stały strumień aminokwasów przez stosunkowo długi czas. Nie mniej istnieją również takie głosy przekazujące nam, iż odpowiednio również niewielką ilość białka zjeść po treningu, tak by wyrównać równe powstałe braki.

Produkty bogate w żelazo

Jednym z najważniejszych minerałów, które są niezbędne naszemu organizmowi jest żelazo. Jeśli zaczyna go braknąć, to jesteśmy wciąż śpiący, nie mamy na nic sił, rozpoczynają nam łamać się włosy oraz łamać się paznokcie. Z tego powodu właśnie należy wyjaśnić które produkty bogate w żelazo musimy przyjmować. I tak idealne tutaj są suszone owoce z czego przede wszystkim morele i figi, świetnie sprawdzi się też natka pietruszki, szpinak czy bób, lub groszek zielony. Trzeba także przypilnować, by w naszej diecie była wątróbka, otręby, pestki dyni lub żółtko kurze, bo wówczas będziemy mieli właściwą ilość tego minerału.

Musimy naprawdę troszczyć się o swoje zdrowie

Na pewno należy zabiegać o zdrowie przychodnia życie nowy dwór maz i należy również troszczyć się o swoją figurę, nie mniej trzeba powiedzieć, aby robić to rozważnie i pod okiem mądrego trenera, bo tylko wtedy będziemy posiadali świadomość, iż wszystko będzie mijało tak jak wypada oraz będziemy mieli możliwość się szczycić nie jedynie niesamowitą figurą, lecz również i dużą ilością sił witalnych.

Comments are closed.