Zgubienie zbędnych kilogramów – tak łatwo powiedzieć

Gdy temperatura wzrasta to prognoza, że czas porzucić parę zbędnych partii ubrań. Do komody chowamy kurtki, swetry, chowamy obuwie na zimę, a czapkę zimową zamieniamy na tą z daszkiem. Przez zimę jednak „przybyło” nas ciut, tak, siedzenie w długie zimowe wieczory i objadanie się, brak ruchu – to niuanse, które wpływają na nowe, niepotrzebne kilogramy. A później zbliża się wiosenno-letni sezon, a wielu z nas wstydzi się rozebrać… Zróbmy coś z tym!

dieta
Autor: Amelia Crook
Źródło: http://www.flickr.com

Pierwsze, co jeszcze możesz dokonać przed całym spektrum aktywności, to udanie się do lekarza od artykułów żywnościowych i skutecznego odżywania. Jest nim dietetyk, człowiek od skutecznego planu żywnościowego, przeznaczonego dla wymagań danego, konkretnego człowieka. przybywający do niego osoby to często osoby marzące żeby schudnąć. Dietetyk precyzuje każdemu właściwą do zdolności dietę, która wprowadzona w życie, dostarcza wymierne wyniki.

Od tej koniecznej obecności w gabinecie dietetyka przechodzimy od razu na akwen, w którym szybko spalamy kalorię. Szybciutko jednak wyskakujemy z wody i biegniemy przed siebie, niczym Forrest Gump (a tak naprawdę, to z bieganiem nie powinno się przedobrzyć, bo można się prędko zniechęcić). najkorzystniej pobuszować w jakimś zielonym miejscu, pośród drzew i traw, dzięki temu nie będziemy bezużytecznie wdychać spaliny. Mówisz, że mieszkasz w dużym mieście typu Warszawa, Kraków czy Wrocław? Nic straconego, w każdym z nich znajdują się strefy zielone. No już, nie szukaj pretekstów …

warzywa
Autor: julie corsi
Źródło: http://www.flickr.com

Po pewnym czasie, kiedy bieganie już nam się sprzykrzy zwołujemy ekipę kolegów lub (stół laboratoryjny – prolab) nieznajomych, żeby wespół konkurować, czyli pograć w jakieś rozgrywki zespołowe. Nie dość, że zmuszają do pokaźnego wysiłku to jeszcze gwarantują emocje.

Przy tym wszystkim trzeba wiedzieć o dwóch istotnych rzeczach. Po pierwsze, w czasie aktywności spożywajmy dużo wody. To ważne, żeby się nie odwodnić. Brak wody to łatwa droga do kłopotów z oddychaniem i ciśnieniem tętniczym. kolejna rzecz – nie przesadzaj z głodówką. Jeśli nie poszedłeś do dietetyka i chcesz samemu zatroszczyć się o swoją dietę to okej, ale zapamiętaj jedną poradę: kiedy nie spożywasz posiłków twój organizm czuje, że coś jest nie tak, powoduje to spowolnienie metabolizmu.

Nie korzystaj też z fantastycznych kapsułek i innych suplementów diety, bo są to raczej tabletki, które mają w sobie nieznane, niezdrowe substancje. Lepiej nie ryzykować. identycznie, nie wierz w jakieś niecodzienne systemy odchudzania, natychmiastowe efekty. Uwierz, że takie coś nie istnieje. Konieczny jest czas i cierpliwość, a efekty na pewno się pojawią

Comments are closed.